Klachten pagina
Klachtenprocedure
Bij HOORN deur design | Allesvoorjedeur.nl vinden wij het belangrijk dat je tevreden bent over onze producten en service. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Blijf er niet mee lopen, maar meld het bij ons! Zodat wij samen tot een oplossing kunnen komen.
Hoe dien je een klacht in?
Heb je een klacht over een product of over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op via één van de volgende manieren:
E-mail: hallo@hoorndeurdesign.nl
Telefoon: 06-28428607
Postadres:
Allesvoorjedeur.nl
T.a.v. Klantenservice
Oud Milligenseweg 21
3886MB GARDEREN
Wat kun je van ons verwachten?
-
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
-
Als we meer tijd nodig hebben om je klacht te onderzoeken, ontvang je binnen 14 dagen een bevestiging van ontvangst en geven we aan wanneer je een uitgebreider antwoord kunt verwachten.
Niet tevreden met de afhandeling?
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
🔗 www.keurmerk.info
📍 Stichting Webshop Keurmerk
Willemsparkweg 193
1071 HA Amsterdam
Nederland
Let op: je kunt alleen een geschil indienen als je jouw klacht eerst bij ons hebt ingediend en we er samen niet uit zijn gekomen.